SEO & MARKETING

SEO & MARKETING

La începuturile Internetului, motoarele de căutare afişau în urma unei căutari, pagini în a căror descriere de afla cuvântul de cautare. Deoarece webmaster-ii (proprietarii de site-uri) au făcut abuz de acest factor, motoarele de căutare au alcătuit algoritme mult mai complexe, care includ:

seo_market2

– Textul din Tag-ul title

– Nume de domeniu

– Elementele HTML|Tag-urile HTML

– Frecventa unui cuvânt cheie, atât în pagină cât şi global

– Sinonime ale cuvântului cheie

– Atributele ALT pentru imagini

– Titlul link-urilor

– Numărul total de hyperlink-uri de la şi spre o pagină

– Calitatea site-urilor de la care pleacă link-uri spre o pagină

– Vârsta unui site

În sens larg , SEO este Marketing prin întelegerea modului în care functionează algoritmii de cautare, si ce ar căuta vizitatorii , pentru a stabili corespondenţa cu siturile oferind ce aceştia caută. Anumite eforturi SEO pot implica optimizarea codării unui site , fără a face modificări vizibile pentru vizitatori, precum ierarhizarea structurii sitului , evitarea sau rezolvarea unor probleme care ar putea impiedica motoarele de căutare să indexeze complet situl. Alte eforturi mai vizibile ar fi includerea de conţinut unic care este uşor indexat si extras de pe situri web datorită vizitatorilor umani.

Termenul SEO poate să se refere la „Optimizatori pentru Motoare de Căutare” , un termen adoptat de industria consultanţilor care se ocupa de optimizarea proiectelor în numele clienţilor , si al angajaţilor proprietarilor de situri care pot lucra SEO în interiorul firmei.

 

 

Posted on mai 21, 2014 in IT

Share the Story

Back to Top